Ple Ordinari 6-2-2025


Sessió ordinària del Ple Municipal de l’Ajuntament de Calella. Emissió en directe des del saló de sessions de la Casa Consistorial.

1.- Aprovació, si s’escau, de l’esborrany de les actes número 9 del Ple ordinari del dia 12 de desembre de 2024 i número 10 del Ple extraordinari del dia 19 de desembre de 2024.

2.- Despatx oficial.

3.- Donar compte de les resolucions emeses del 10 de desembre de 2024 al 31 de gener de 2025 (resolució 2024/2778 a resolució 2025/238).

4.- Dictamen per aprovar definitivament l’expedient, d’acord amb el Reglament especial d’honors, distincions, nomenaments i trofeus de l’Ajuntament de Calella, pel nomenament de Filla adoptiva de la ciutat de Calella, la senyora Montserrat Candini i Puig.

5.- Dictamen a la Sala de Govern del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya de nomenament del Jutge de Pau de Calella i el seu substitut.

6.- Dictamen per aprovar la revisió de la tarifa de la sala de vetlles del servei de tanatori municipal per a l’any 2025 i següents.

7.- Dictamen per aprovar els preus aliens al servei d’abastament d’aigua potable.

8.- Dictamen per la modificació de les Bases reguladores per sol·licitar subvencions i programes esportius.

9.- Dictamen per la modificació de l’Ordenança de l’espai públic.

10.- Dictamen per la modificació de l’Ordenança municipal de circulació.

11.- Dictamen per a l’aprovació inicial de la modificació puntual del POUM (Regulació dels Habitatges d’Ús Turístic).

12.- Moció presentada pel grup municipal d’ERC per l’impuls d’un Reglament de participació ciutadana per fomentar la implicació democràtica i l’apoderament de la ciutadania de Calella.

13.- Moció presentada pel grup municipal d’ERC per incloure la figura dels agents cívics a l’Ordenança municipal de convivència ciutadana i via pública.

14.- Moció presentada pel grup municipal d’ERC per a l’actualització de la informació pública sobre la plantilla i les relacions laborals municipals.

PRECS I PREGUNTES.


Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.