Una empresa calellenca presentarà la seva app al Mobile World Congress
Guestmate és l’aplicació que ha desenvolupat la start-up calellenca homònima. L’empresa assistirà aquesta setmana al Mobile World Congress per presentar la seva plataforma, que neix amb l’objectiu d’ajudar al sector turístic a adaptar-se als temps actuals oferint-los canals de relació i de venda amb els seus clients, tant actuals com futurs.
En una entrevista a Ràdio Calella TV, el CEO de Guestmate, el calellenc Albert Cadena, ha explicat en què consisteix la seva app.
“La nostra solució, més que una app en sí, és una plataforma mòbil que facilita el contacte directe amb el client en totes les fases de la seva estança i això ho pot fer sempre a través del seu mòbil independentment del canal que triï per actuar. Hi ha gent que li agrada més una app, o pot ser a través d’un xat o pot ser a través de la mateixa web. Nosaltres, des de la nostra plataforma, l’establiment què pot fer? El que pot fer és gestionar la seva pròpia aplicació, és 100% personalitzable, gestionar-se els continguts que apareixeran després a l’app, al chatbot o a la web, en el cas del check in, difondre tota la seva oferta d’una manera molt més eficient i permetre que es pugui reservar qualsevol servei i pagar directament des del mòbil”
Estarà disponible per a dispositius mòbils i tauletes amb sistemes operatius Android i iOS i també per a ordinadors.
Serà la primera vegada que Guestmate assisteix al Mobile World Congress. Per això, la start-up calellenca espera aconseguir col·laboradors i inversors.
“Nosaltres el que esperem és, a part de viure l’experiència que ens suposa tot això, perquè des de que es va anunciar que estaríem aquí, reps un allau de peticions de reunions, molta gent que s’interessa per saber el que estàs fent, però nosaltres realment el que estem buscant ara és intentar buscar col·laboracions i sobretot inversió, sobretot inversors”
Cadena ha afirmat que li agradaria que els hotelers de la zona disposessin de la seva plataforma mòbil, però ha admès que encara costa introduir serveis tant innovadors.
“Jo espero que sí. Hem estat en contacte amb alguns d’ells, però jo diria que és una cosa que encara costa molt, és el que hem vist amb els hotelers d’aquí de la zona, no només d’aquí Calella, sinó també el que és el Maresme i part de la Costa Brava, que aquests temes tant innovadors, entrar en aquest tipus de nova relació amb els teus clients costa una mica. És el que estem veient”
El Mobile World Congress és la gran fira de telefonia que es celebra anualment a Barcelona, enguany del 26 de febrer a l’1 de març. Tot i estar enfocada als professionals del sector, són cada vegada més els ciutadans que s’hi acosten per descobrir les últimes novetats en telefonia mòbil.
A continuació podeu recuperar l’entrevista íntegra a Albert Cadena, CEO de la start-up Guestmate.