Últimes entrades per a l’espectacle del Mag Lari

El Mag Lari porta aquest dissabte 5 d’abril a la Sala Mozart l’espectacle “Strafalari”, on combina números de màgia al més pur estil Las Vegas, amb humor i molta participació. Queden les últimes entrades a la venda, que pots comprar al portal entrapolis.com al preu de 18 euros, la general anticipada. Hi ha tarifes reduïdes per als socis del Club Escena Calella, joves i gent gran.

75 minuts de màgia, grans il·lusions i molta participació del públic, amb el particular estil d’un dels mags més populars del país. El Mag Lari aterra aquest dissabte 5 d’abril a Calella amb l’espectacle Strafalari, que es podrà veure a la Sala Mozart (21h), dins la programació d’Escena Calella. I corre perquè queden molt poques entrades.
L’entrada general anticipada costa 18 euros i es pot comprar en línia a entrapolis.com. Hi ha tarifa reduïda per als socis del Club Escena Calella, joves i gent gran.
Strafalari és l’últim espectacle de l’il·lusionista barceloní, amb 30 anys de carrera que l’han portat a girar per teatres de Catalunya i Espanya amb les produccions Secrets, Splenda, Ozom i 25 Il.lusions, entre molts d’altres. El Mag Lari ha actuat també en festivals internacionals de màgia a França, Portugal, Alemanya, Suïssa i Japó, i va assolir quotes de popularitat gràcies a les seves intervencions en programes de ràdio i televisió. En l’actualitat, ha dirigit el programa Magic for Humans de Netflix i l’espectacle Nada es imposible del Mago Pop.