Tot a punt pel sorteig del Sumaquilòmetres, amb 20.000 butlletes a les urnes
Calella Centre Comercial ultima la logística per la celebració del sorteig del Sumaquilòmetres, la tradicional campanya de Nadal que segueix comptant les edicions per èxits de participació. Malgrat que el pic de la sisena onada de contagis va arribar en plenes festes, enguany s’iguala la xifra de les 20.000 butlletes que entren en el sorteig de 4 grans premis –viatges o vals de compra–, àpats en bars i restaurants de Calella i entrades culturals. L’associació de comerciants ha decidit que el sorteig es faci a porta tancada per evitar riscos sanitaris. Es podrà seguir en directe per Ràdio Calella TV, que retransmetrà en directe l’acte que es farà a Can Saleta aquest dijous 20 de gener, a partir de les 21h.
El president de Calella Centre Comercial, Josep Maria Gallart, ha avançat que el sorteig es farà seguint el format de les últimes edicions, amb una gala conduïda per Josep Grima i en què les autoritats municipals faran les funcions de mà innocent.
Comptarem amb el nostre col·laborador Josep Grima, que conduirà el sorteig amb humor, i tindrem a l’alcalde Marc Buch i la regidora Cindy Rando que ens ajudaran a treure les butlletes guanyadores.
El Sumaquilòmetres del Nadal del 2021 es tanca amb xifres equiparables a les edicions anteriors. Unes 20.000 butlletes ompliran les quatre urnes en què es distribuiran segons el tram que s’hagi pogut omplir amb les etiquetes que han repartit els 77 establiments adherits a la campanya. Una de les dades que poden indicar el grau d’acceptació de la iniciativa és que en només 3 setmanes s’han arribat a distribuir fins a 180.000 etiquetes.
Josep Maria Gallart reitera que està “plenament consolidada” i que els canvis que s’hi van introduir l’any passat, en resposta a la pandèmia, hi han contribuït encara més.
La participació ha crescut un pèl respecte l’any passat, quan vam incorporar-hi els vals de compra entre els premis als quals s’opten i això li va donar un plus més. La campanya està plenament consolidada i l’èxit està assegurat de fa molt temps.
La campanya del Sumaquilòmetres va néixer amb la idea de premiar la fidelitat dels clients de les botigues de Calella, sortejant viatges espectaculars entre els participants. Un format que s’ha mantingut fins a dia d’avui, que genera molta expectació i ajuda a portar nous compradors.
És un premi a la fidelitat i entenc que també ajuda a portar clients a les botigues de Calella. És anecdòtic, però si no recordo malament, l’any passat una de les persones guanyadores era de Palamós que havia fet les compres aquí. Sempre busquem la proximitat però s’han repartit premis entre gent de poblacions de rodalies.
A l’espera de disposar de totes les dades, el president de Calella Centre Comercial exposa que la campanya de Nadal es tancarà en uns termes de negoci prou “correctes” i similars a l’any passat.