S’obre un punt d’assessorament energètic a Calella
Tens dubtes amb la teva factura de la llum, el gas o l’aigua? Vols saber com pots estalviar consums? El nou punt d’assessorament energètic té per objectiu resoldre aquests dubtes de la ciutadania, a més de garantir el subministrament a les llars en situació de pobresa. Funcionarà temporalment durant tres mesos a les dependències de l’Oficina Local d’Habitatge de la Plaça Vicenç Ferrer, i cal demanar cita prèvia. Les consultes s’atendran tots els divendres, de 9 a 13h. El servei és gratuït.
Els punts d’assessorament energètic que s’han estès per tot el territori tenen per objectiu detectar i reduir la pobresa energètica i millorar l’eficiència dels consums.
El ciutadà hi rep una atenció presencial i personalitzada per millorar la gestió dels subministraments que té contractats, per conèixer què paga a la seva factura o també se l’ajuda a l’hora de negociar amb les companyies. A més, s’encarrega de gestionar la tramitació del bo social.
Per accedir al nou servei cal demanar cita prèvia trucant al 93 766 31 00 o enviant un correu electrònic a oficinahabitatge@calella.cat. L’assessorament es podrà obtenir els divendres de 9 a 13h durant tres mesos, a partir d’aquest divendres 7 de maig.
Per tal de rebre aquest assessorament, cal que el titular dels comptadors i de la factura de consum sigui el mateix usuari. En el cas dels habitatges de lloguer, han d’estar al nom de l’arrendatari.