Rasca i guanya a l’estiu amb els comerciants de Calella
Avui primer d’agost comença la nova campanya d’estiu de Calella Centre Comercial. S’hi han adherit una cinquantena de botigues, que durant les pròximes setmanes premiaran la fidelitat dels seus clients amb un rasca que els donarà opció a guanyar un dels 4.000 obsequis directes que s’han preparat. Des de pilotes de goma o gelats, passant per vals per fer activitats aquàtiques a Calella o entrades per anar a Waterworld i Marineland. Els productes de marxandatge van estampats amb l’eslògan “I love comerç local”.
La campanya comercial d’estiu porta per lema Refresca’t i d’aquí que molts dels premis tinguin per objectiu ajudar a passar aquests dies de calor intensa. Josep Maria Gallart, president de l’associació Calella Centre Comercial, ha comentat els regals que s’han preparat.
Regalem des de pilotes de platja fins a entrades per anar a Waterwold i Marinelad. Les geladeries de Calella també s’han bolcat molt amb la campanya i també faran un regal. Fins i tot, hi ha gelats especials per a gossos gràcies als establiments de menjar per animals que estan associats.
A més, els rasques regalaran vals per fer caiac o excursions amb vaixell, i productes de platja del nou marxandatge de l’associació de comerciants.
No cal fer una despesa mínima per aconseguir un dels rasques que s’han repartit per les botigues que participen a la campanya. Hi ha 5.000 cartronets i 46 establiments. L’objectiu és dinamitzar l’estiu i premiar als clients fidels del comerç local.
A tots el comerços que s’han adherit a la campanya tenen lots de regals i els rasques, i durant els dies que duri la campanya els aniran donant als seus clients.
La nova campanya comercial d’estiu es farà durant la primera quinzena d’agost.