Poesia a benefici d’Oncolliga Calella

Mireia Bosch Tello presenta a Calella el seu llibre de poemes titulat “Bitácora de perlas”, que ha decidit posar a la venda de forma solidària, destinant el 50% de la recaptació a Oncolliga Calella per contribuir a finançar els projectes d’atenció i suport a les persones diagnosticades de càncer i les seves famílies. La cita és aquest divendres 28 de març, a les 19h, al local que l’entitat comparteix amb Calella Marxa, al número 34 del carrer Costa i Fornaguera.

Maria Pera, d’Oncolliga Calella, anima a tothom a acudir a la presentació per escoltar algunes de les peces que Mireia Bosch Tello ha recopilat en aquest “quadern de bord”.

La presentació de Bitácora de perlas serà aquest divendres 28 de març al local d’Oncolliga Calella i Calella Marxa, a les 19h.

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.