L’OAC ofereix un servei d’ajuda per a realitzar tramitacions electròniques
L’Oficina d’Atenció Ciutadana de Calella disposa d’un servei d’ajuda per a realitzar tramitacions electròniques.
L’objectiu és resoldre els dubtes o les dificultats que els ciutadans puguin tenir en l’ús de la plataforma de tramitació electrònica de l’Ajuntament de Calella mitjançant suport telefònic o correu electrònic.
Els tècnics del servei donaran suport a qui ho necessiti a través del telèfon 937663030, disponible de dilluns a divendres de 10h a 13h, i del correu electrònic calella@calella.cat. Aquests recomanen que s’utilitzi l’idCAT Mòbil, el sistema d’identificació d’usuaris que consisteix en l’enviament de contrasenyes d’un sol ús al telèfon mòbil en el moment del tràmit.
El registre a aquest sistema d’identificació es pot realitzar a través del web idCat Mòbil.