L’Hotel Neptuno frega el 30% de l’ocupació en el seu primer cap de setmana de reobertura
Una de les obertures més esperades era la de l’hotel Neptuno que estrenava unes instal·lacions remolades i sostenibles, però s’ha vist igual d’afectat que els altres establiments hotelers. Han començat la temporada aquest passat cap de setmana amb un 30% de la seva ocupació. Unes xifres atípiques però que la direcció de l’hotel veu amb molt bons ulls i que els fan esperançar de cara al mes d’agost. Tot i que en un inici es preveia una davallada molt important de l’ocupació en el còmput dels tres mesos de la temporada alta, ara sembla que la tònica per aquest estiu seran les reserves d’última hora i el turista nacional. Això si, els preus s’han ressentit i han baixat respecte al que pagaven els turistes al juliol de l’any passat.
L’hotel Neptuno ha obert les seves instal·lacions amb un total de 62 habitacions totes elles totalment reformades. En aquest primer cap de setmana han fregat el 30% de l’ocupació, tot i tenir una part de l’establiment hoteler tancat pendent de remodelació. Unes xifres que esperancen a l’empresària hotelera calellenca i propietària de l’Hotel Neptuno Marta Hernando.
Fins dijous- divendres teníem una ocupació baixeta, però a últim moment es va animar moltíssim i hem arribat a tenir un cap de setmana molt interessant amb un 30%. Per ser el primer cap de setmana estem molt contents. L’agost ara està fluixet però creiem que de mica en mica es vagi animant i esperarem a últim moment. Perquè serà la tendència d’aquest any, reservar a últim moment
S’han establert una sèrie de protocols anti-Covid-19 per garantir les màximes condicions de seguretat per als hostes. De fet el bufet lliure a passar a ser un bufet assistit, on s’acompanya en tot moment al client i es vetlla per evitar qualsevol aglomeració. A les zones comunes s’han reduït el nombre de taules i cadires i s’han posat dispensadors de gel hidroalcohòlic per tot l’establiment.
Nosaltres hem decidit fer un bufet assistit on l’assistim en tot moment però la veritat és que veiem que els clients es porten molt bé i els hi donem més llibertat perquè tots tenen molta cura. Tant turisme nacional com estranger, tots ho estan fent molt bé i estan seguint totes les mesures que hem establert.
Malgrat els possibles brots que puguin anar sorgint, com el del Segrià, Hernando ha dit que no estan afectant directament a les reserves.
Cancel·lacions hem tingut moltes tot aquest temps i en seguim tenint. El brot del Segrià no ha estat el motiu de les nostres cancel·lacions. De fet ara cada cop en tenim menys. De mica en mica es va animant i crec que podem arribar a situar-nos prop de la normalitat.
L’establiment ha estat recentment reformat sota el concepte de sostenibilitat en totes les seves instal·lacions. De fet s’han realitzat una sèrie de millores per garantir el confort, el benestar, l’estada i la seguretat dels seus clients.
Recupera l’entrevista a Marta Hernando propietària de l’Hotel Neptuno.