Les oficines de Turisme de Calella baten rècord d’usuaris

Durant el 2016, més de 47.000 persones van fer ús dels serveis que s’ofereixen des de les dues oficines de Turisme que hi ha a Calella: la central del carrer Sant Jaume (N-II), que està oberta tot l’any, i el punt d’informació de l’estació de Renfe. Són els turistes espanyols els que van realitzar més consultes, que se centren principalment en aspectes com el transport i l’oci.

En el tancament d’activitat del 2016 de les oficines de Turisme de Calella no s’hi comptabilitzen les consultes que el personal també rep i gestiona a través de correu electrònic.
De les 47.565 persones que es van atendre, 16.741 eren de nacionalitat espanyola -principalment catalans-, seguits de lluny pels britànics (6.116 consultes). Les qüestions relatives al transport van concentrar pràcticament la meitat de les consultes dels usuaris (49,09%), que també es van interessar per aspectes d’oci, esdeveniments, comerç i restauració, i de forma testimonial la seguretat ciutadana.
L’Àrea de Turisme de l’Ajuntament de Calella és l’encarregada de gestionar les dues oficines que hi ha a la ciutat, una oberta tot l’any al costat del complex hospitalari Sant Jaume, i la que funciona amb un horari més reduït a l’estació de Renfe. No s’han facilitat dades quant a la càrrega de consultes que tramita cadascuna d’elles per separat.