Les obres de l’estació de la Sagrera reduiran el servei de trens al Maresme entre juliol i novembre

La línia de trens del Maresme és la primera que es traslladarà al seu nou traçat per l’interior de l’estació de la Sagrera, en construcció. Es preveu que hi puguin circular a partir del novembre. Aquesta actuació reduirà de manera substancial la freqüència de pas de les línies R1 i RG1 a partir d’aquest pròxim mes de juliol. Adif ha anunciat que hi haurà una única via al llarg de gairebé dos quilòmetres i que entre el dissabte 25 juliol i el dilluns 27 de juliol es tallarà totalment la circulació.

Adif ha iniciat els treballs per traslladar les vies de la línia de Rodalies del Maresme a la seva posició definitiva a la futura estació de la Sagrera, per on hi passaran els trens a partir del novembre.

Es tallarà totalment la circulació de trens de la línia R1 el pròxim 25 de juliol i durant un període de 48 hores. Després d’això, i durant tres mesos i mig, la freqüència de pas dels combois es reduirà perquè només hi haurà una via al llarg de gairebé dos quilòmetres. La companyia, Renfe i la Generalitat, que és la titular del servei, estan treballant en la redefinició del servei.

El nou traçat de la línia R1 té dos quilòmetres i va des del Triangle Ferroviari fins la boca del túnel de Clot-Aragó. A l’interior de l’estació de la Sagrera hi haurà 4 vies. Dues generals i dues d’estacionament.

El trasllat es fa després d’haver acabat l’excavació del recinte de l’estació, d’haver construït la llosa i el forjat que cobreix el nivell on s’ubicaran les vies de rodalies. Després de la línia de Mataró es traslladaran les vies de la de Granollers i finalment les d’Alta Velocitat.

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.