Les claus per internacionalitzar una petita empresa

Obrir-se a nous mercats pot ser una de les vies per fer créixer o garantir el futur d’una petita empresa. Només cal tenir una informació fiable sobre l’interès que pot tenir un mercat internacional en el nostre producte o servei i si l’empresa està capacitada per fer el pas, tant a nivell de recursos humans com financers. Per resoldre aquests dubtes, el servei d’Emprenedoria del Consell Comarcal organitza un curs que donarà eines i orientació a autònoms i emprenedors, i que serà impartit per Jordi Mundet, expert en estratègia, màrqueting internacional i comerç exterior.

La tècnica del servei d’Emprenedoria del Consell Comarcal del Maresme ha exposat que hi ha petites empreses del territori que estan duent a terme, amb èxit, el seu procés d’obrir-se a nous mercats. Natàlia Montoya ha explicat en una entrevista a l’Info Migdia quines són les eines que es donaran al curs i ha recordat que el recurs comarcal ofereix assessorament i acompanyament a les empreses que s’endinsen en aquesta aventura. També els dirigeix als estaments i organismes que tenen línies de finançament específiques, com ara ACCIÓ- Agència per la Competitivitat de l’Empresa de la Generalitat de Catalunya.
Ho podeu escoltar a continuació.