L’Audiència de Barcelona ratifica la condemna a Saül Gordillo

La secció 7 de l’Audiència de Barcelona ha desestimat el recurs d’apel·lació interposat per la defensa de Saül Gordillo contra la sentència del Jutjat Penal de Barcelona, que el va condemnar a un any de presó i dos de llibertat vigilada per agredir sexualment una treballadora d’El Principal després del sopar de Nadal del 2022. Així ho ha avançat l’agència de notícies EFE de fonts jurídiques. El calellenc, que està pendent d’un altre judici per una altra agressió sexual i s’enfronta a una petició de pena de quatre anys de presó, estaria estudiant recórrer al Tribunal Suprem.

L’Audiència de Barcelona ha confirmat la condemna d’un any de presó i dos de llibertat vigilada contra Saül Gordillo per agredir sexualment una redactora del mitjà de comunicació que dirigia, el 2 de desembre del 2022 a la sala Apolo de Barcelona, després del sopar de Nadal. Segons fonts jurídiques consultades per EFE, que ha avançat el pronunciament del tribunal, s’ha desestimat el recurs que va presentar la seva defensa al·legant que els tocaments que li va realitzar eren consentits.

La sentència del novembre passat recordava que el calellenc, amb 50 anys en el moment dels fets, era el director d’El Principal, amb una àmplia trajectòria professional i capacitat d’influència, mentre que la jove, de 23 anys, treballava en el mitjà des de feia dos mesos com a redactora. La secció 7 de l’Audiència de Barcelona va donar per provat que no hi va haver flirteig entre Gordillo i la víctima, i també va rebutjar que es pugui entendre com a consentiment el fet que la dona no reaccionés immediatament i continués ballant.

Gordillo, que està pendent d’un altre judici per una segona agressió sexual i s’enfronta a una petició de pena de quatre anys de presó, estaria estudiant recórrer al Tribunal Suprem.

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.