L’ATC repeteix la campanya de descomptes i promocions per als treballadors de primera línia
Descomptes de fins el 20% en la contractació d’un hotel, rebaixes en restaurants i botigues; i preus especials en centres termals, activitats i parcs aquàtics. És el que inclou el paquet promocional de la campanya Calella es solidària que l’ATC (Associació Turística de Calella) torna a llançar per premiar la dedicació dels col·lectius de treballadors que van estar a primera línia durant els moments més complexos de la pandèmia. I que això ajudi a reactivar el sector turístic davant les previsions d’una temporada que encara ens mantenen molt lluny del que era la situació abans de la Covid. La iniciativa compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Calella, la Diputació de Barcelona, el Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme i la Generalitat de Catalunya.
Les condicions de la campanya estan recollides a calellaessolidaria.com, que es presenta en les versions de llengua catalana i castellana. Allà, els professionals de primera línia hauran de fer la petició per acollir-se a les promocions. Se’ls demana que aportin un certificat d’empresa que acrediti la seva condició laboral.
S’hi pot acollir el personal sanitari i treballadors d’hospitals i residències, de farmàcies i serveis funeraris, també d’empreses de neteja o desinfecció de la via pública, els que estan al sector de la recollida de residus o són empleats de supermercats.
Entre tots els inscrits es farà un sorteig d’un cap de setmana a Catalunya per a dues persones, en règim de pensió completa. N’hi haurà un cada mes de juliol, agost i setembre.