L’associació de comerciants tindrà pàgina web renovada i enllaçada a les xarxes socials
Calella Centre Comercial vol que aquest 2016 marqui un punt d’inflexió en l’estratègia promocional de la ciutat com a centre de compres referent a la comarca. S’articularà a partir de la nova pàgina web –actualment en construcció–, visualment atractiva i potent, que estarà vinculada a les xarxes socials. Serà un espai que farà d’altaveu a l’oferta dels establiments adherits i, justament per informar als socis de les oportunitats que tindran al seu abast, l’associació de comerciants els ha convocat a una reunió interna de treball per dimarts vinent.
El president de Calella Centre Comercial, Xavier Nogué, ha explicat que s’està treballant en la posada en funcionament de la nova pàgina web dels botiguers. S’estan perfilant els continguts i el disseny, i encara no està decidit si mantindrà el domini calellacomercial.com. “Fa un parell d’anys vam fer l’aposta per les noves tecnologies i ara som conscients que tenim la pàgina web totalment desfasada”, ha dit Nogué.
S’estrenarà en els propers mesos i, a banda de presentar Calella com una ciutat de compres, la nova pàgina web serà també una eina de promoció de cadascun dels establiments adherits a l’associació.
Per al seu desenvolupament, els botiguers han comptat amb el suport de l’Ajuntament de Calella i de la Diputació de Barcelona, la qual cosa ha permès impulsar alhora una campanya de màrqueting que es vehicularà a través de les xarxes socials. Calella Centre Comercial aprofitarà així les possibilitats que ofereix Instagram o Facebook per difondre els seus missatges. “Hi estem treballant especialment per a les botigues que no estan tan familiaritzades amb l’ús de les xarxes socials”, ha apuntat el president de l’entitat de botiguers.
És de les iniciatives més ambicioses que Calella Centre Comercial ha ideat a nivell promocional. És per això necessària, i ho recalca el seu president, la presència de tots els socis a la reunió interna de treball convocada per dimarts vinent.