L’Ajuntament obligat a paralitzar la contractació d’un tècnic de Medi Ambient per les limitacions estatals
L’Ajuntament de Calella ha paralitzat la convocatòria per contractar un tècnic de Medi Ambient a l’espera de fer una reorganització dels llocs de feina.
Ahir en el decurs de la sessió plenària, i a instància d’una pregunta del regidor d’ICV, el tinent d’alcaldia de Recursos Interns, Jordi Sitjà, va argumentar la decisió destacant que les prioritats més immediates se centren en el personal que atendrà a l‘Oficina d’Atenció Ciutadana, també en el personal que es destinarà als temes vinculats amb l’e-administració i en l’obligació que té per llei el consistori de contractar un arxiver: “Nosaltres hem suspès en aquests moments aquesta convocatòria justament per no anar més enllà en el procés de selecció per veure com reajustem internament les diferents opcions que tenim de llocs de treball. Tenim necessitats importants per a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà, també la imposició que hi ha pel tema de l’e-administració, tot el tema informàtic i electrònic, també la problemàtica de venir per llei obligat a tenir un arxiver, que té a veure amb l’arxiu d’e-electrònic, hi ha una sèrie de components que ens fan veure que havíem de prendre la decisió per veure com reorganitzem”.
Jordi Sitjà va explicar que les feines que podria desenvolupar el Tècnic de Medi Ambient les realitza actualment en part el regidor de l’àrea, el cap de la brigada de Parcs i Jardins i una de les persones que fa de suport a Medi Ambient i Comerç. La resposta que Sitjà va donar a Sebastián Tejada va ser que de moment no hi ha previst reprendre la convocatòria per contractar un tècnic de Medi Ambient.