L’Ajuntament encarrega un estudi per millorar la promoció turística per internet
L’Ajuntament de Calella ha encarregat a l’empresa eMascaró el servei de consultoria en màrqueting turístic a Internet. La regidora de Comunicació i Noves Tecnologies, Lorena Sánchez, explicava durant el torn de precs i preguntes de l’última sessió plenària l’objectiu d’aquest estudi que s’ha encarregat per un import de 17.500 euros.
Segons Sánchez, les noves tendències a l’hora d’escollir una destinació turística han canviat en els últims anys, sobretot amb l’increment de l’ús de les noves tecnologies i les xarxes socials. Ara, segons la responsable de Comunicació i Noves Tecnologies de l’Ajuntament de Calella, amb aquest encàrrec es posa en marxa un canvi en la manera de comunicar i vendre turísticament la nostra ciutat. El resultat serà una nova web que incorporarà tot tipus de material turístic actualitzat i que tindrà en compte els nous canals pels quals els turistes preparen les seves vacances.
Sánchez contestava d’aquesta manera a la pregunta formulada pel regidor de la Cup, Jan Catà, en què demanava la justificació i la necessitat de destinar 17.500 euros a aquest estudi. Uns diners que l’alcaldessa apuntava, provenen de la taxa turística.
Preguntada també sobre el per què aquesta empresa i no una altra, Sánchez va dir que es deu al prestigi reconegut d’eMascaró en el marketing digital.