La organització del Calella està de moda afirma que la passarel·la d’enguany ha sigut més elegant i acollidora

Gràcies a les novetats que ha incorporat la present edició de la passarel·la, com fer-la més curta i incorporar un escenari frontal i música en directe. Va ser la cantant gironina Susanna del Saz qui va dinamitzar la desfilada amb cançons de diversos estils.

Per això, l’organitzador del Calella està de moda, Frank Cardó, ha fet una valoració positiva de l’esdeveniment, en el que van desfilar 120 models.

Aquest any vam muntar un altre concepte de passarel·la, al fer-la una miqueta més curta, amb un escenari frontal, i això va ajudar molt a que quedés més a prop de tothom, que sigués més acollidora. I una de les novetats d’aquest any ha destacat moltíssim: la cantant, la Susanna del Saz, va donar el toc d’elegància i de classe a aquesta passarel·la. Va ser una cosa excepcional, una cosa nova que ens ha ajudat a donar-li més categoria a la passarel·la.

Cardó assegura que aquest tipus d’esdeveniments ajuda a incentivar i dinamitzar el comerç local. Considera que no fer-lo, seria una equivocació.

Tot el que es fa i que motiva, incentiva i dinamitza el comerç, ajuda. La meva aposta i l’aposta que fa l’Ajuntament és increïble, és brutal, perquè un esdeveniment d’aquestes característiques fa que hi hagi més ressò de les botigues, que mostrin elles els seus productes, la seva roba, novetats. No fer-ho és una equivocació, creiem, perquè és una oportunitat que tant l’Ajuntament com nosaltres posem tantes eines que qui ho aprofita, en treu profit, segur.

La passarel·la del Calella està de moda va mostrar les propostes de roba, calçat, maquillatge i complements, no només per home, dona i nens, sinó també per mascotes, d’onze establiments comercials de la ciutat, el que representa menys botigues que anys anteriors.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.