La campanya de Nadal s’entreveu determinant en el balanç comercial del 2023

El sector comercial prepara amb il·lusió l’entrada a la campanya de Nadal, que és una de les més importants de l’any – sinó la que més – a nivell de vendes. Enguany resultarà especialment determinant després d’un estiu i uns mesos de tardor en què les botigues han notat que moltes famílies han posat el fre a la despesa domèstica per culpa de la inflació. No és d’estranyar: la setmana passada es coneixia que els preus dels productes bàsics de consum han pujat més del 3% en el que portem d’any, amb un encariment disparat del 73% en l’oli, per exemple. L’associació de comerciants Calella Centre Comercial espera que les vendes revifin durant l’època nadalenca i, per això, aplaudeixen l’aposta municipal per presentar una programació d’activitats familiars pensada per atraure visitants. Ells participen directament en la dinamització als carrers i, com sempre, faran el sorteig del SumaQuilòmetres.

La programació del Nadal 2023 desperta l’optimisme de Calella Centre Comercial, tal com ha indicat el seu president, Toni Llamas, en declaracions a Ràdio Calella TV.

De fet, per davant hi ha unes setmanes claus per al sector comercial, que ve d’un estiu i d’una tardor en què ha notat que moltes famílies han fet contenció a la despesa. La campanya de Nadal és de les més importants de l’any i pot ser determinant en el balanç del 2023. Calella Centre Comercial l’encara amb positivisme:

La dinamització del comerç local és un dels 3 eixos al voltant dels quals s’articula la programació nadalenca que ha presentat l’Ajuntament de Calella, aquest passat cap de setmana, amb la voluntat de convertir la ciutat en pol d’atracció de compradors.

Calella Centre Comercial hi participa activament portant animació als carrers i organitzant un concurs d’aparadors entre les botigues associades, a més del tradicional sorteig del SumaQuilòmetres, que s’activarà l’1 de gener.

El sorteig d’un àpat en un restaurant amb estrella Michelin és un dels atractius de la campanya del SumaQuilòmetres, que premia la fidelitat dels compradors de les botigues adherides. La dinàmica serà la mateixa i caldrà omplir les butlletes amb els adhesius que s’aconsegueixin fent despesa durant les festes de Nadal.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.