La calellenca Corte que mola participa al programa Comerç 21 d’impuls empresarial
Impulsar els negocis de proximitat de la província de Barcelona perquè siguin competitius és l’objectiu del programa Comerç 21 al qual hi participa la calellenca Corte que mola. Aquest establiment del carrer Sant Pere està dedicat a la fabricació de peces decoratives, amb o sense llum, i al tall i gravat amb làser sobre fusta i metacrilat. Aquesta és una iniciativa público-privada que uneix la Diputació de Barcelona i PIMEC Comerç, i que ha assessorat i acompanyat un total de 324 empreses des que es va posar en marxa. Aquesta setmana s’ha donat el tret de sortida a la vuitena edició.
Corte que mola és una de les 50 micropimes del sector comercial i de serveis que participen a la vuitena edició de Comerç 21, un programa de la Diputació de Barcelona que els oferirà suport i assessorament per a definir i implementar noves estratègiques que impulsin i millorin la competitivitat dels seus negocis. Això en àmbits com el màrqueting, la digitalització o la gestió, entre d’altres.
A través de sessions individualitzades i col·lectives, les empreses hauran de definir objectius i accions i després executar-les, sempre amb l’acompanyament i seguiment per part dels tècnics del programa.
Entre les empreses inscrites, vuit són del Maresme: a més de la calellenca, n’hi ha d’Arenys de Mar, de Dosrius, de Mataró i quatre de Vilassar de Mar.