Els turistes valoren amb un notable l’oferta de les comarques de Barcelona
La Diputació de Barcelona ha analitzat les opinions recollides per 17.000 recursos turístics de la demarcació en l’últim estudi sobre reputació online, segons el qual els turistes que han visitat les comarques barcelonines posen un 8,18 de nota a la seva oferta turística. En això, s’hi compten tant els recursos naturals i culturals, els establiments de restauració i d’allotjament. Els resultats es van presentar durant la jornada d’innovació turística que va organitzar l’organisme i en la qual Calella va compartir l’experiència local d’Smart Destination.
Calella està aplicant la intel·ligència turística per conèixer quina és la percepció dels visitants de la destinació i aprofitar-ho per millorar el potencial dels recursos de la ciutat. L’objectiu és adaptar l’oferta i la demanda a l’experiència de la destinació.
El projecte local d’Smart Destination, iniciat el 2017, va rebre el reconeixement de la premsa especialitzada amb el Premi a la Millor Destinació de Turisme Intel·ligent, atorgat el passat mes de juny per l’Associació Catalana de Periodistes d’Economia i Turisme.