Els calellencs valoren amb un notable el servei de Gestaigua

El grau de satisfacció dels clients de Gestaigua arriba al 90 per cent, segons l’enquesta interna que la companyia municipal de l’aigua realitza cada any. En aquest cas, les xifres són les corresponents al 2015.

Concretament, el 90 per cent dels clients qualifiquen de satisfactori o molt satisfactori el servei. Segons el gerent de Gestaigua, Elies Serravinyals, l’enquesta suposa l’increment d’un punt respecte l’any anterior, s’ha passat d’una nota de 6 a 7. Serravinyals ha explicat que l’enquesta es fa telefònicament a un nombre determinat de clients, els quals han de respondre a una sèrie de preguntes.

El gerent de Gestaigua ha recordat la feina que es fa de manera coordinada amb el departament de Serveis Públics de l’Ajuntament per tal d’anar renovant progressivament la xarxa de clavegueram de la ciutat. Una dada que es desprèn de l’enquesta de satisfacció és que un 11 per cent dels calellencs beu aigua de l’aixeta de manera regular.

Increment del fons social de Gestaigua

D’altra banda, ha explicat que aquest 2017 Gestaigua ha reservat una partida de 10.000 euros per al seu fons social per combatre casos de pobresa energètica. Suposa un increment de 4.000 euros respecte a l’any anterior quan es van dedicar 6.000 euros.

 

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.