El SumaQuilòmetres tornarà a sortejar sopars d’estrella

Calella Centre Comercial activa una nova edició del SumaQuilòmetres amb quatre premis estrella a escollir entre vals de compra, de 150 a 1.500 euros, o sopars en restaurants de prestigi o reconeguts per la Guia Michelin. L’associació ha repartit 20.000 butlletes de participació i 150.000 etiquetes entre la setantena de botigues que participen a la campanya nadalenca, que s’allargarà fins el 8 de gener.

Els comerciants tornaran a sortejar sopars d’estrella per la campanya de Nadal del SumaQuilòmetres, que ha arrencat aquest divendres en una setantena d’establiments de Calella.

Caldran 5 etiquetes per omplir el primer tram i optar a un àpat per a quatre persones a El Cielo by Los Extremeños de Calella, reconegut com el més innovador de Catalunya. Si es completa el següent tram de 10 etiquetes ja serà per a un restaurant amb estrella Michelin: l’Atempo del xef Jordi Cruz. El tercer, amb 15 etiquetes, per al Moments de l’hotel Mandarin, amb el xef Raül Ruscalleda, que s’ha quedat amb una estrella Michelin després de l’última actualització de la guia. I qui arribi gairebé al final, emplenant la butlleta de participació amb 19 de les 20 etiquetes possibles, pot emportar-se en val per un menú degustació al restaurant Cuina dels Germans Torres, amb triple estrella. Qui prefereixi els vals de compra, podrà participar per guanyar-ne d’imports que van dels 150 als 1.500 euros.

Calella Centre Comercial repeteix format després de l’èxit de l’última edició i ha ampliat la tirada d’etiquetes fins a les 150.000. Les botigues que s’han adherit a la campanya ja tenen les butlletes, que poden començar a repartir entre els seus clients amb el propòsit de reconèixer la fidelitat amb el comerç local. Toni Llamas, president dels comerciants, comenta que el SumaQuilòmetres s’ha convertit en una tradició del Nadal que traspassa les fronteres de Calella.

Les butlletes de participació es podran tornar emplenades a les botigues adherides a la campanya fins el 8 de gener del 2025. A més dels quatre premis estrella, també se sortejaran sopars en establiments de l’associació i entrades per anar al cinema i al teatre. Serà públic i retransmès per Ràdio Calella TV el dijous 16 de gener del 2025 a les 21h.

Calella Centre Comercial també ha enllestit una programació per dinamitzar els carrers i les compres, que arrencarà aquest diumenge 1 de desembre i acabarà al cap d’un mes, el 4 de gener del 2025. S’inclouen activitats musicals i d’animació infantil, tallers de manualitats i les habituals visites del Pare Noël i del patge dels Reis d’Orient. Toni Llamas es mostra esperançat amb la campanya de vendes durant les festes de Nadal.

Per a la planificació de la campanya de Nadal, Calella Centre Comercial treballa conjuntament amb l’Associació Turística de Calella i les regidories de Cultura i Promoció econòmica, comerç i consum de l’Ajuntament.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.