Dior i Natalie Portman mostren ja la Roca Grossa arreu del món
L’actriu nordamericana va ser a Calella l’octubre passat per al rodatge d’un anunci que ara ja és una realitat. Des de fa uns dies es pot veure The Essence of Miss Dior, la campanya promocional, rodada en part a Calella, de la marca francesa de moda i cosmètica la qual Natalie Portman n’és l’ambaixadora.
La Roca Grossa s’ha tornat a convertir en un plató. En aquesta ocasió, amb l’actriu Natalie Portman com a protagonista de la campanya publicitària de Dior. A The Essence of Miss Dior, Portman parla de “valentia, llibertat, de constant evolució i d’estima més fort que mai”. Portman ha afirmat en una entrevista dins la promoció que la seva part preferida de l’anunci va ser en la que estava a la platja de la Roca Grossa de Calella i s’endinsava en l’aigua, afirma que va ser alliberador.
Aquest tipus de promocions de la ciutat, que es vehiculen a través del Calella Film-Office, aconsegueixen “un impacte positiu i un reconeixement mèdiatic”, segons el propi Ajuntament de Calella. En aquest cas concret, l’anunci de Dior aporta una promoció orgànica de la destinació que si s’hagués fet com una campanya de publicitat s’haurien d’haver invertit 60.000 euros, segons els càlculs equivalents del mercat publicitari.
Segons dades del consistori calellenc, el Calella Film Office va gestionar l’any passat un total de 26 produccions i la localització més sol·licitada va ser la Roca Grossa, seguida del Far i altres espais del centre de la ciutat. Una altra de les produccions realitzades, que s’ha llançat fa poc, es tracta de la campanya de promoció turística de primavera del Consorci de Turisme del Maresme.
En el que portem de 2024, el Calella Film Office ha gestionat 7 produccions, una de les quals una és el vídeo-presentació de la cantant calellenca Aina Da Silva pel concurs Eufòria de 3Cat i una altra és una marca internacional que fins que no es publiqui la campanya promocional, no se’n podrà fer públic cap detall.