Com serà la “nova” Oktoberfest?

Foto: Ajuntament de Calella

Any de transició per a l’Oktoberfest de Calella, que aquest any estrena agència organitzadora. Hi haurà música, folklore i menjar típic internacional que són essencials en tota festa de la cervesa, però serà dins d’una proposta més diversa per captar nous públics. A l’escenari també hi actuaran grups locals i s’hi podrà anar a sopar plats de tot tipus. S’anuncien dues cercaviles, una per al divendres 11 d’octubre amb els Udols de Foc i una altra per al dia 12 amb la banda “La Valenciana”. Viajes Tauro va guanyar el concurs públic per tirar endavant l’esdeveniment que rememora els inicis del turisme a Calella, a les dècades dels 60 i 70. L’Ajuntament de Calella hi destina 43.560 euros del pressupost municipal.

Sense perdre l’essència de l’Oktoberfest, la festa de la cervesa que prepara Viajes Tauro, l’agència organitzadora, suma als elements internacionals típics d’una oktoberfest i altres propostes de calat local tant pel que fa a la gastronomia – amb restaurants calellencs i de rodalies – com l’oferta musical i folklòrica.

Ho ha explicat al programa ONA MARESME el gerent de Viajes Tauro, Marc Moreno, qui exposa que han disposat de poc temps per tancar la programació, però que s’ha aconseguit enfilar la nova Oktoberfest cap a un model d’esdeveniment divers i de qualitat, per a tots els públics, pel qual vol apostar el consistori.

L’Oktoberfest s’inaugurarà el divendres 11 d’octubre i fins el diumenge 20, cada dia, la cita a l’envelat de la platja, on hi haurà els concerts i s’hi podrà anar a menjar els frankfurts, bratwurst i les típiques amanides de patata, acompanyats d’una gerra de cervesa. L’oferta gastronòmica anirà a càrrec de restaurants de Calella i de tota la comarca.

S’anuncien dues cercaviles. A tot això, i atenent a l’interès turístic de l’esdeveniment, s’han preparat paquets d’estades de cap de setmana o de fins a cinc dies, que van dels 73 euros als 262 euros, en funció de la categoria de l’establiment i les nits.

Viajes Tauro s’estrena com a organitzador de l’Oktoberfest de Calella havent guanyat el concurs públic que va convocar l’Ajuntament després que W2M – l’agència que se n’havia encarregat en els últims anys – decidís marxar a Santa Susanna, tal com va avançar en primícia Ràdio Calella TV. No hi va haver acord ni amb les dates ni tampoc amb el format d’esdeveniment que es plantejava. Per garantir-ne la continuïtat, el govern va optar per tirar endavant una licitació per 4 anys, destinant-hi una primera aportació de 43.650 euros del pressupost municipal.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.