Calella vol revifar el turisme anglosaxó des de la WTM
Un any més, la ciutat de Calella es promociona a la fira World Travel Market de Londres, una de les fires més importants i de més prestigi internacional adreçada als professionals de la indústria turística.
La WTM acaba demà, dia 5 de novembre, i haurà reunit en tres dies a més de 50.000 professionals d’alt nivell. La Fira compta amb més de 5.000 expositors de gairebé 200 països diferents, que presenten i ofereixen els seus productes i serveis, i de la que se’n fa ressò la premsa de tot el món.
Calella torna a ser-hi present en el mostrador de l’Oficina de Promoció Turística de la Diputació de Barcelona que hi és sota el paraigües de l’estand institucional de Catalunya de l’Agència Catalana de Turisme.
La World Travel Market és potser l’esdeveniment internacional més important dedicat a la indústria turística i una oportunitat per promocionar Calella, ja que s’ha fixat l’objectiu recuperar i ampliar el turisme provinent del Regne Unit.
En aquest sentit, la participació de Calella a la World Travel Market és clau per consolidar la destinació i les estratègies de màrqueting turístic al mercat britànic, amb factors com el canvi favorable de la lliura respecte a l’euro, una nova línia aèria amb l’operador Jet2holidays així com el clima, la millora del posicionament de la web www.calellabarcelona.com i les infraestructures i serveis.