Calella vol reforçar la seva oferta com a ciutat plató
Arrel de l’experiència del rodatge de la pel·lícula “100 metros”, l’Ajuntament de Calella es planteja reforçar la promoció de la ciutat com a escenari de filmacions cinematogràfiques o d’espots televisius.
L’Ajuntament de Calella estudia crear una entitat per a la promoció i gestió de la ciutat com a escenari de filmacions cinematogràfiques i de publicitat. L’alcaldessa Montserrat Candini ha avançat a Ràdio Calella TV que l’assumpte està en mans dels serveis jurídics de l’administració i que un dels objectius és entrar a formar part de la xarxa de ciutats plató, que s’agrupen en la Catalunya Film Comission.
“Volem treure’n un major rendiment econòmic perquè automàticament entraríem en una xarxa global per la qual, si Barcelona està coberta de produccions, ens podrien oferir com a alternativa d’espai de rodatge”, ha comentat Candini.
Calella Produccions oferiria localitzacions de la ciutat per a rodatges; com ja ho estan fent capitals de províncies o pobles més petits com Solsona o la Vall Fosca.