Calella viatja a Moscú i París per promocionar-se turísticament
La destinació local va participar entre el 12 i el 14 de març a la MITT de Moscú i entre el 14 i el 17 de març al Salon Mondial du Tourisme de París. L’objectiu és reforçar la imatge turística de Calella i les relacions amb la indústria del país.
Catalunya rep el 59% dels turistes russos que viatgen a l’Estat espanyol. Les arribades van créixer el 6,3% el 2018, amb una despesa relacionada que també va augmentar, a l’entorn del 3%. El mercat rus ocupa la segona posició del rànquing turístic local, amb un quota del 13,56%, només per darrera del visitant de proximitat.
La catalana és també la destinació internacional preferida dels francesos, segons l’Agència Catalana de Turisme. L’alcaldessa Candini va encapçalar la delegació local desplaçada al Salon Mondial du Tourisme de París, amb mostrador propi dins l’estand de Turespaña. A Calella, el mercat francès és el cinquè en importància, amb un total de 160.486 pernoctacions durant el 2018.