Calella torna a posar-se de moda

Calella es convertirà aquest cap de setmana en un gran aparador de la millor moda que es pot trobar a les botigues. Arriba una nova cita del Calella està de moda, organitzada per FestaMusic Grup i l’Ajuntament de Calella amb l’objectiu de dinamitzar el sector comercial de la ciutat i promocionar-lo arreu de la comarca.

Les noves tendències de cara a la pròxima temporada tardor-hivern en roba, calçat i complements, i perruqueria i estètica, que es pot trobar a les botigues de Calella tornaran a exhibir-se al carrer i en format pasarel·la per la quarta edició de la cita amb la moda local. Aquests últimes setmanes s’han fet els càstings per trobar els i les models de totes les edats que desfilaran el diumenge 4 de setembre a la tarda, en la gran pasarel·la central que s’instal·larà a la Riera Capaspre.

Divendres i dissabte es faran els flaixos de moda en ple centre comercial, on les models escollides durant el càsting d’aquestes darreres setmanes, portaran i desfilaran les peces i articles de les botigues que hi participen. Com a novetat, en aquesta quarta edició també hi hauran desfilades a la plaça de l’Ajuntament amb dj’s en directe, música itinerant, models espectaculars i una novetat molt visual gràcies al suport de Ràdio Calella Televisió. El gerent de FestaMusic Grup, Frank Cardó, ha comentat algunes de les principals novetats de l’edició d’aquest any: “Fem tallers per aprendre a desfilar, dissenyar un mocador de moda, una actuació musical -que és una novetat molt gran- que serà itinerant per tota la zona comercial, i la passarel·la gran que es farà diumenge la retardem una miqueta perquè sigui fosc i llueixi molt més. Vindrà algun model a desfilar que és fisioculturista i serà molt vistós. Participaran molts nens aquest any. I alguna sorpreseta més“.

El gran dia del certamen comercial serà diumenge. Al mig de la Riera Capaspre, repetint l’emplaçament estrenat l’any passat, es farà la pasarel·la central. Les botigues que participen de la iniciativa mostraran davant el públic les seves propostes per a la pròxima temporada tardor-hivern. Frank Cardó ha explicat que ha costat trobar botigues que hi participin però al final se n’han pogut aconseguir suficients per fer una passarel·la espectacular, que tindrà un aforament de més de 1.200 persones, i com sempre amb un gran desplegament de llums i música. Cardó: “El tema de les botigues aquest any ha costat una miqueta més, és normal, perquè la gent va molt liada i té molta feina, però hem aconseguit muntar la passarel·la. Estem contents i molta gent hi participa. I després de veure l’any passat el resultat de fer la passarel·la central a la Riera Capaspre i la dimensió professional que va agafar, auqest any han volgut repetir i aposten fort per aquest tema perquè és l’aparador principal en quant a moda“.

Frank Cardó ha explicat que el “Calella està de moda” atreu gent de la ciutat i de fora, que poden descobrir la roba que es ven a les botigues de la ciutat. “A Calella ja sabem que el teixit comercial és molt gran i que la gent surt per la zona comercial, però un esdeveniment d’aquestes característiques ho potencia més i fa venir més gent de fora, i la gent busca els aparadors per fer-se fotos, per veure les tendències de cara a l’hivern… i moltes botigues ens han comentat que la gent els ha dit que no sabien que tenien aquell tipus de roba, i de gent que hi va a buscar alguna cosa que ha vista  la passarel·la i això crec que és molt important“.

El Calella està de moda convoca també un concurs de fotografia a través de la xarxa social Instagram. El guanyador s’emportarà un xec regal de 150 euros. La participació consisteix en compartir una fotografia de qualsevol de les activitats organitzades i aconseguir el màxim de m’agrades. Es farà un sorteig entre le scinc fotografies més aplaudides.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.