Calella s’adhereix al programa “Catalunya, Hola família” i organitza un cap de setmana d’activitats lúdiques
Serà els dies 21 i 22 d’abril, amb propostes com una xocolatada, una festa ‘holi’ i tallers de cuina. Es tracta d’una iniciativa de l’Agència Catalana de Turisme per promocionar el turisme familiar i contribuir a la desestacionalització de la temporada. Es complementa amb la creació de l’app “Llegendes en família” que convida a jugar a buscar i caçar els éssers màgics i mitològics que hi ha al territori. En el cas de Calella, l’objectiu serà trobar la Llopa que s’amagarà a la platja, o a les places, o al parc…
El director de màrqueting de l’Agència Catalana de Turisme, Jordi Sacall, ha indicat que l’acció promocional es posa en marxa coincidint amb la primera arrencada de la temporada i l’inici del bon temps.
És un bon moment per fer un turisme de cap de setmana indrets animats però encara no tant plens com a l’estiu, estirar estratègicament la temporada i carregar piles. Vam definir-lo a un mercat de proximitat, el domèstic català en primera instància, i als mercats de la resta de l’estat que més habitualment ens visiten. Allà també farem comunicació d’aquest cap de setmana
En una entrevista a l’Info Migdia, el director de màrqueting de l’ACT ha confirmat que el familiar és un dels segments turístics estratègics a Catalunya: representa el 20% del turistes que visiten el país i el seu nivell de despesa s’equipara a d’altres mercats.
Jordi Sacall també ha parlat de les activitats que s’ha programat des de Calella per aquest cap de setmana previ al dia de Sant Jordi. Una xocolatada i una festa holi a la plaça Ròmul Bosch el dissabte 21 d’abril a partir de les deu del matí i dos tallers de cuina al Museu del Turisme: dissabte a les cinc de la tarda sobre cuina japonesa, i diumenge a les 11 del matí sobre cuina italiana.
Van en la línia de l’esperit turístic de Calella. Busquem que es visitin les 25 destinacions certificades que tenim a la costa i a l’interior, on hi trobaran una suma d’ofertes interessants: allotjament certificat i adequat amb uns preus i condicions avantatjosos especialment pensats per aquest cap de setmana de la mà de les destinacions i 200 empreses
Des de l’Agència Catalana de Turisme es posa de relleu la implicació i col·laboració del sector privat en la implementació d’aquest programa promocional, que s’estrena de forma pionera amb voluntat de continuïtat.
I ho fa presentant una aplicació per a mòbils que recorda als Pokémon que van causar furor l’estiu passat. Un pretext per descobrir diversos racons de la destinació.
Un joc a partir d’un APP que es pot baixar fàcilment i permetrà a la mainada jugar amb una sèrie d’éssers màgics de cada destinació, que són col·leccionables, que es poden compartir… Un al·licient més per participar del cap de setmana
El director de màrqueting de l’Agència Catalana de Turisme aventura una temporada turística que anirà en la línia de la dels últims anys; i en aquest sentit trasllada un missatge a l’optimisme.
A continuació podeu recuperar íntegrament l’entrevista a Jordi Sacall.