Calella renova la seva web de promoció turística
L’Ajuntament de Calella ha renovat totalment la pàgina web de promoció turística calellabarcelona.com. Amb un disseny més modern i molt més visual, a través de la nova web es poden conèixer els principals atractius de la ciutat, planificar l’estada i fer la reserva corresponent.
Calella es promociona a través de la seva història i el patrimoni arquitectònic, de les platges, de la gastronomia, dels esdeveniments que es fan al llarg de l’any i de l’oferta esportiva, entre d’altres. Aquest matí durant la presentació oficial a l’Ajuntament de Calella, la regidora de Comunicació i Noves Tecnologies, Lorena Sánchez, ha destacat precisament que aquest nou producte de promoció turística ensenya la ciutat durant els 365 dies de l’any, no únicament en les temporades altes del turisme.
El responsable de l’empresa que ha fet aquest projecte, e-Mascaró, Toni Mascaró, ha dit que es tracta d’un producte que va més enllà d’una web. Es vol transmetre, diu Mascaró, la Calella real.
La nova web és el resultat de molts mesos de feina entre l’equip de Comunicació i Noves Tecnologies i l’empresa e-Mascaró, tal i com ha reconegut l’alcaldessa, Montserrat Candini. Ara el més important és, diu Candini, fer una actualització constant, tot i disposar de poc personal.
La nova web, que ha tingut un cost de 16.000 euros provinents de la taxa turística, està disponible en 6 idiomes. L’anterior espai web de Calellabarcelona.com tenia una mitjana de 60.000 visites anuals.