Calella promociona l’oferta familiar i d’esports a Expovacaciones
També els atractius culturals, naturals i gastronòmics de la destinació local. Tot plegat amb un estand que ha atorgat a Calella una major visibilitat a la fira que s’ha celebrat a Bilbao i que visiten de mitjana unes 75.000 persones.
Expovacaciones s’adreça al públic final, als clients que contracten les vacances i que visiten la fira per conèixer l’oferta de les principals destinacions de l’Estat.
Com a novetat, i fruit de l’acord de col·laboració que ha iniciat la Diputació de Barcelona amb Viajes Eroski, s’ha realitzat una campanya de co-màrqueting per donar visibilitat a l’oferta turística de les comarques de Barcelona. Com a acció destacada, es va realitzar la presentació de Barcelona és molt més per donar a conèixer l’oferta conjunta de la ciutat i la província a mitjans de comunicació i operadors turístics del País Basc.
El mercat espanyol ocupa actualment el primer lloc com a mercat emissor de turistes que ens visiten.