Calella participa al cap de setmana “Catalunya, Hola Família”

L’Agència Catalana de Turisme activa un any més el programa “Catalunya, Hola Família” per incentivar les reserves de cap de setmana en destinacions de costa o natura del país, per així contribuir a la desestacionalització. Calella s’hi ha tornat a afegir i programarà pel cap de setmana del 7 al 9 de juny diverses activitats per complementar l’estada de famílies, que podran gaudir de preus especials als establiments d’allotjament.

Calella és una de les destinacions amb la marca Platja en família que s’han sumat a la segona edició de la gran iniciativa promocional de turisme del país que ofereix dues nit al preu d’una durant el cap de setmana. Les famílies que contractin estades, a més, podran accedir a una programació d’activitats gratuïtes o amb descomptes del 50%.
Una de les propostes que se’ls fa és conèixer la història i la mitologia del territori a partir de l’app Llegendes en família, que recorda el joc de cerca dels Pokémons. En el cas de Calella, l’objectiu serà trobar La Llopa, l’animal que protagonitza la llegenda local. A través de l’app també es pot consultar informació sobre les 200 activitats programades. L’any passat va tenir més de 1.500 descàrregues i 4.000 obertures.
La importància del turisme familiar
El 31,9% del turisme que ve a Catalunya és familiar, xifra que arriba al 45% durant els mesos d’estiu. És per això que aquest segment és un dels estratègics en la promoció turística de Catalunya. Els francesos i els belgues són els mercats internacionals que més turisme aporten a Catalunya. I segons dades de l’Agència Catalana de Turisme, el familiar genera prop de 4.000 milions d’euros.