Calella ha promocionat l’oferta turística familiar, esportiva i cultural a la WTM
La World Travel Market és una de les fires internacionals més importants i de més prestigi de la indústria turística, que ha comptat amb la presència de més de 5.000 expositors de més de 180 països. Calella s’ha promocionat sota l’aixopluc de l’Agència Catalana de Turisme i al costat d’altres destinacions de la província de Barcelona com Santa Susanna, Castelldefels i Sitges.
La campanya promocional s’ha reforçat amb material com el vídeo de la destinació Calella, moments de felicitat, informació de turisme familiar i esportiu, els serveis en l’àmbit del cicloturisme i l’oferta d’allotjament. Això, al marge dels atractius naturals i climàtics, tenint en compte que el turista britànic valora especialment les destinacions amb amb una oferta de sol, platja i activitats en família.
Aquesta temporada, i segons dades facilitades per l’Ajuntament de Calella, el mercat britànic ha experimentat un lleuger augment entre els mesos de maig i setembre. S’han registrat un total de 218.421 pernoctacions, més de 13.000 pernoctacions més que durant el mateix període del 2016. És el quart mercat en importància a Calella, per darrera de l’espanyol, el rus i l’alemany.
La World Travel Market de Londres es va celebrar entre el 6 i el 8 de novembre, i la van visitar més de 3.000 periodistes de tot el món. La delegació calellenca va reunir-se amb tour operadors i diversos mitjans de comunicació especialitzats en el sector turístic.