Calella estrena marxandatge cosmopolita i modern

Calella ha presentat avui una nova línia de productes per a promocionar la ciutat. S’ha fet un ventall, una bossa de cotó i un llibreta.

El disseny gràfic s’ha treballat amb la dissenyadora local Gisela Toll, i s’ha buscat una proposta que parli de patrimoni, història, cultura i que tingui molta personalitat i empremta. En aquest sentit s’han creat diferents imatges, entre les quals podem trobar els Gegants, el Mercat Municipal, el Far, la balustrada del Passeig Manuel Puigvert, gastronomia, esport, natura i un cor. A banda, també s’han fet dos punts de llibre imantats personalitzats, un pel Museu Arxiu i un altre per el Museu del Turisme, cadascun amb un element identificatiu de l’equipament cultural corresponent. Gisela Toll: “Parlar d’una ciutat cosmopolita, oberta al mar, a la cultura… buscar els elements que identifiquessin la ciutat i sentiments que pots viure aquí a Calella. I també a través dels colors mediterranis, blaus, verds, vermells… transmetre a través dels productes que es venen de la ciutat però sempre donant-li un punt de modernitat i actualitat“.

Tot s’ha fet a través del fil conductor “Moments de Felicitat”, que és l’eslògan de la ciutat en quant a campanyes de projecció, de la mateixa manera que ja s’ha fet amb el nou web de turisme. Els productes busquen difondre una imatge moderna i cosmopolita de la nostra ciutat, amb valors positius arreu del món.

L’alcaldessa de Calella, Montserrat Candini, ha explicat que l’objectiu d’aquests productes és el de donar una imatge de ciutat que ella ha definit així: “Entenem que la manera de donar valor afegit i relat de ciutat és també tots aquells valors afegits que són icones, i no tant icones, que acaben identificant d’una manera claríssima quins són aquells indrets i elements de la nostra marca i segell de ciutat que poguessin tenir una distribució, una promoció i una presentació que identifiqués d’una manera molt clara com és la nostra ciutat“.

Per la seva part, la regidora de Comunicació i Noves Tecnologies, Lorena Sànchez, ha dit que es tracta de complementar la feina que s’ha fet en els darrers anys a l’hora de fer difusió tant de la ciutat com de totes les activitats que tenen lloc al llarg de l’any. “Crear un producte que el visitant es pugui endur, el pugui lluir, i que pugui parlar d’una ciutat moderna, com veieu tot amb colors molt vius, alegres i potents“.

Tots aquests productes es podran comprar durant els dies 22, 23, 24 i 25 de setembre a la Fira de Calella i l’Alt Maresme a l’estand del Museu Arxiu Municipal i posteriorment es trobaran al Museu Arxiu, el Museu del Turisme, al Far i les Oficines de Turisme.

A més, des de l’Ajuntament es vol fer una crida a tots els comerços de Calella i que s’animin a difondre la imatge de la ciutat a través de la venda d’aquests productes, amb l’objectiu d’arribar al màxim de gent possible. Amb aquesta intenció l’Ajuntament de Calella també en farà difusió a través dels regals institucionals.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.