Calella està de moda es reinventa i aquest 2017 se celebrarà per primavera
La cita amb la moda i les últimes tendències canvia de data. L’esdeveniment organitzat per Festamusic Grup, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Calella, acaba de confirmar que la pròxima edició se celebrarà entre el 28 i el 30 d’abril, i no a les acaballes de l’estiu com s’havia fet. És només una de les novetats que Calella està de moda presenta per aquest 2017. Es reformulen els flaixos al carrer i s’acotarà la durada de la passarel·la central a la riera Capaspre. A més, qui ho vulgui podrà sotmetre’s a un canvi d’imatge.
“Hem plantejat un canvi radical del Calella està de moda, ara que serà la cinquena edició que és quan s’ha li convé. Ho haviem fet sempre al setembre i mostrant peces de cara a l’hivern quan encara feia molta calor. Ara, sobre la passarel·la s’hi mostrarà la roba de la temporada primavera-estiu”, ha explicat Frank Cardó, de Festamusic Grup.
La passarel·la central es farà el diumenge 30 d’abril a la riera Capaspre, i la precediran demostracions de les noves tendències a peu de carrer (Església i Plaça Vicenç Ferrer) i als mateix aparadors de les botigues. “Després de l’experiència dels últims anys, hem buscat una fórmula perquè els flaixos es puguin veure més bé i ho aconseguirem elevant la passarel·la perquè ho vegi bé qui hi ha a primera fila i els de de darrera. Pel que fa a les exhibicions amb maniquís estàtics mirarem d’allargar-los comptant amb més botigues”, ha manifestat.
El gerent de Festamusic Grup ha destacat la col·laboració de l’Ajuntament de Calella en aquest esdeveniment, costejant el muntatge de l’estructura de la passarel·la central. Ha defensat que l’esdeveniment és el millor aparador possible per a l’oferta comercial de la ciutat.
Hi poden participar establiments de moda de dona, home o infantil, sabateries, botigues de complements o joieries, estètica i perruqueria. La tarifa va dels 80 als 200 euros, en funció de l’activitat en la que es vulguin promocionar; i ara tot just han començat a fer la crida entre els associats a Calella Centre Comercial.
“No entenc la gent diu que no al Calella està de moda, perquè tenim unes tarifes rebaixades gràcies a què l’Ajuntament s’hi deixa la pell. Si tens un negoci i vols triomfar, has de participar-hi”, ha afirmat Frank Cardó, qui assegura que la cita amb la moda calella congrega molts clients potencials per als comerços: “Hi desfilen gent de Calella, que la ve a veure gent del poble però també amics i familiars d’altres ciutats”.
També s’ha confirmat la convocatòria d’un càsting de models per al Calella està de moda, tot i que alguns repetiran de l’any passat.
Festamusic Grup se centra aquest 2017 en l’organització d’aquest esdeveniment a Calella després de decidir posar fi a la fira nupcial Exponuvis.