Calella es promociona a una fira alemanya sobre cicloturisme i senderisme
La cita s’ha celebrat a la població d’Stuttgart i és una de les més importants d’Europa destinada al públic final. Calella hi ha participat sota el paraigües de la Diputació de Barcelona i l’Agència Catalana de Turisme, aprofitant l’espai paral·lel dedicat als amants de la pràctica esportiva a l’aire lliure.
El mercat alemany és el segon en importància per al negoci turístic calellenc: representa el 13,42% de l’ocupació que es va registrar entre maig i octubre del 2017. Amb tot, aquesta dada representa una davallada de 81.000 pernoctacions respecte el mateix període del 2016.
Segons dades de l’Institut Nacional d’Estadística, la despesa mitjana diària del turista alemany és de 128 euros.
Després de la fira CMT d’Alemanya, Calella viatja a Madrid on, a partir d’aquest dimecres 17 de gener, s’hi celebrarà Fitur. La delegació calellenca l’encapçalarà l’alcaldessa Montserrat Candini.
Aquesta és una de les cites més importants a nivell internacional per al negoci turístic, amb la presència més de 800 expositors tant nacionals com internacionals. Fitur aposta aquest any per la innovació com a motor de la transformació de la indústria turística. Es presenta com l’edició més tecnològica, amb seccions específiques sobre desenvolupament i màrqueting.