Calella es promociona a Londres com a destinació de turisme familiar i esportiu
El mercat britànic és el quart en importància per a la destinació Calella. Per darrera de l’espanyol, el rus i l’alemany. Des de maig fins a octubre d’aquest 2018, i segons dades facilitades per l’Ajuntament de Calella, els establiments d’allotjament han registrat gairebé 210.000 pernoctacions de turistes del Regne Unit, el que suposa un descens del 18,49% respecte el 2017. Per reconduir-ho, els responsables de l’Oficina de Turisme de Calella ha aprofitat la recent participació a la World Travel Market de Londres per entrevistar-se amb empreses touroperadores i agències de viatges especialitzades amb el client britànic, promocionant-se com una destinació especialitzada en turisme familiar i esportiu.
Calella ha consolidat les estratègies de marquèting turístic adreçat al client britànic per revertir les dades i fer front a la competència d’altres destinacions com Egipte, Tunísia i Turquia. De fet, durant el 2018 s’han dut a terme diverses accions a Internet i xarxes socials que han fet augmentar un 300% les visites d’usuaris del Regne Unit a la pàgina web turística calellabarcelona.com.
Destaquen les visites procedents de Londres i, en relació als continguts més visitats, destaquen l’Ironman, activitats a l’estiu, gastronomia i compres.