Calella es promociona a FITUR: “Som una destinació ideal per a famílies i esportistes”
“Calella, moments de felicitat” és l’espot escollit per la destinació local per aterrar a FITUR, la Fira Internacional de Turisme de Madrid que concentra aquests dies tots els agents implicats en el negoci turístic mundial. Es promociona dins l’estand compartit de l’Agència Catalana de Turisme, posant en valor l’entorn natural privilegiat – mar i muntanya – i l’oferta comercial, gastronòmica i cultural que s’ofereix tot l’any. L’acció s’adreça al públic familiar i l’esportiu, especialment al públic de proximitat, que és el que ha crescut més d’ençà de la pandèmia. Així ho ha ressaltat l’alcalde i responsable de Turisme de l’Ajuntament de Calella, Marc Buch, en una entrevista aquest matí al programa La Ciutat.
L’alcalde ha explicat que a FITUR es reforçarà la promoció al turista de proximitat mostrant els atractius de la destinació local. Marc Buch, que no es desplaçarà a Madrid per motius d’agenda, ha posat de relleu la importància de les complicitats que a Calella hi ha entre el sector públic i privat per remar tots en la mateixa direcció.
Vendre la destinació resulta més fàcil si tenim un teixit empresarial que creu amb Calella i aposta per la qualitat i unes administracions compromeses; i tot plegat amb un comerç potent i un entorn natural potent. Això fa que tinguem una destinació interessant per al client finalista. Això és el que hem explicat i continuem explicant a FITUR, i en comencem a veure els resultats perquè el turisme de proximitat és el nostre primer mercat emissor.
L’alcalde ha dit que el teixit empresarial confia en Calella i aposta per avançar en termes de qualitat, i que mostra d’això és la planta hotelera que puja escalons. Ha recordat que hi ha dos establiments de categoria 5 estrelles i altres 4, de 4 estrelles superiors. També ha aprofitat per felicitar els propietaris de Neptuno Hotel & Spa pel reconeixement rebut per la reforma que ha fet de l’establiment sota criteris mediambientals.