Calella Centre Comercial engega una campanya per incentivar el consum a les botigues de la ciutat
Calella Centre Comercial engega avui una campanya per incentivar les compres a les botigues de la ciutat, amb premis per als clients que hi participin a través de la plataforma Instagram. I LOVE COMERÇ LOCAL sortejarà vals de compra de 50 euros per gastar als comerços de l’associació. És una iniciativa amb la qual es vol incentivar el consum i contribuir a la recuperació econòmica del teixit local davant l’impacte que tindrà la crisi sanitària del coronavirus.
En una entrevista al programa La Ciutat, el president de Calella Centre Comercial, Josep Maria Gallart, ha explicat que les vendes s’estan activant de manera progressiva i que això convida a un “prudent optimisme”. Amb tot, apunta a un nivell de pèrdues notable.
Les pèrdues són substancials. Si compares el que vas fer l’any passat i has estat dos mesos parat, entre un 20 i un 25% de la facturació l’has perdut.
I LOVE COMERÇ LOCAL és el lema de la campanya que l’associació engega aquest divendres per incentivar el consum i premiar als clients que aposten per les botigues de Calella. Es farà a través de la plataforma Instagram, on caldrà compartir fotografies d’establiments associats i acompanyar-les amb l’etiqueta #jocomproacalella.
La mecànica és molt simple. Has de seguir el compte d’IG de Calella Centre Comercial i fer una publicació d’una compra a les botigues associades i explicar perquè s’escull el comerç local. Etiquetar-hi l’associació i citar a dos amics, i acompanyar-ho amb l’etiqueta #jocomproacalella.
Entre tots els participants es sortejaran dos vals de 50 euros per gastar a les botigues adherides a l’associació Calella Centre Comercial. La campanya s’allargarà fins el 30 de juny del 2020 i el sorteig es farà el dijous 2 de juliol.