Calella a la ITB de Berlín
Aquest passat cap de setmana Calella va ser present a la Fira Internacional ITB de Berlín
La fira que s’ha celebrat del 6 al 10 de març, a la ciutat de Berlín, està destinada als agents professionals del sector turístic i també al públic final. Un any més, doncs, Calella ha format part de l’estand de l’Agència Catalana de Turisme, juntament amb altres destinacions de Costa de Barcelona.
Aquest acte permet promocionar la ciutat amb el públic assistent com, també, amb agències i operadors turístics de la zona.
El mercat alemany a Calella continua sent un dels més importants amb un total de 231.876 pernoctacions (12,18%) registrades entre els mesos de maig i octubre de 2018. Actualment és el quart mercat en importància, per darrera de l’espanyol, el rus i el britànic.
Pel que fa a les dades d’accés al web calellabarcelona.com provinents d’Alemanya estableixen que l’interès per la destinació de Calella es troba en augment. I és que les visites al web, durant el 2018, van créixer un 80% respecte l’any anterior. I en el cas de les visites fetes des de dispositius mòbils l’increment es situa en un 117%. Durant aquestes entrades els continguts més visitats pels alemanys són les visites que es poden fer al voltant de Calella, així com el calendari d’activitats i esdeveniments i el Far de Calella.