Queixes de veïns i comerciants per deficiències en la cobertura de telèfon mòbil

Les botigues del carrer Sant Joan i les que hi ha a tocar a Bruguera fa dies que no poden cobrar amb targeta de crèdit per problemes de connexió dels datàfons que tenen associats a la línia de telèfon mòbil de la companyia Movistar. La deficiència de cobertura no és cap novetat, sinó que es produeix de manera reiterada, i així se n’han queixat a Ràdio Calella TV. Expliquen que la companyia se’ls treu de sobre i no acaba de resoldre el problema.

Sortir al carrer amb el datàfon o el telèfon mòbil buscant cobertura és una pràctica que s’està convertint en habitual entre els clients de Movistar que viuen o treballen a Bruguera a tocar de Sant Joan, i també els del mateix eix comercial. Fa una setmana que pateixen incidències i s’afegeixen a les que es van produir a principis de juny; i que també recorden de l’estiu passat.

Pilar Roger és una de les afectades. Porta una perruqueria al carrer Bruguera i afirma que se sent estafada per Movistar perquè paguen per un servei que no se’ls presta.

Portem reclamant des de l’any passat, i no hi ha manera. Ens sentim estafats perquè paguem per un servei que no tenim: hem de sortir a cobrar al carrer amb el datàfon, ara que la gent demana hores per whatsapp no els reps… Això és un desastre. I ens hem queixat un piló de vegades. Ens sentim realment estafats.

Denuncien que les deficiències en la cobertura del telèfon mòbil afecta a la seva activitat econòmica. Reclamen a Movistar que resolgui les incidències i que ho faci de forma definitiva.

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.