El Jutjat de Pau suspèn l’atenció presencial per un cas de Covid a la plantilla
Les tramitacions i gestions presencials al Jutjat de Pau de Calella han quedat suspeses fins el 25 de gener, quan tornaran a obrir les oficines dins de l’edifici Parkinsol. L’Ajuntament de Calella ha informat que s’ha detectat un cas positiu de Covid entre els treballadors que obliga al conjunt de la plantilla a guardar quarantena. En tot cas, s’han previst vies de contacte per aquelles circumstàncies que necessitin una atenció urgent i immediata.
Per als casos que requereixin una urgència immediata, com podria ser un matrimoni in-extremis o per causa de mort, el Jutjat de Pau ha activat un número de telèfon mòbil (610 143 817) i una adreça de correu electrònic jp.calella@xij.gentcat.cat per contactar-hi.
La resta de tramitacions, i durant un període de cinc dies, es podran fer a través del Deganat del Jutjat d’Arenys de Mar. Les persones que tenien concertada una visita han estat alertades de la suspensió forçada de l’activitat.
En el cas dels certificats de naixement i matrimoni, actes de conciliació i canvis de nom i cognom, es podran fer a partir del 25 de gener.