Calella llança avui la campanya per dir als turistes que som una destinació segura

La seguretat com a valor afegit als atractius turístics de Calella marca la nova campanya publicitària que s’ha llançat aquest dilluns amb l’objectiu de captar turista de proximitat català i espanyol de cara a un estiu marcat per l’emergència sanitària mundial i la caiguda dels desplaçaments internacionals. “És Calella” és l’esglògan escollit per als anuncis que s’han d’emetre per ràdios i s’han de publicar en premsa escrita, amb un cost global de 100.000 euros. De la campanya se’n va parlar en l’última sessió plenària per la crítica que en va fer ERC, tant per l’import com pel fet que s’hagi encarregat a una agència barcelonina, Vitamine, en comptes de confiar-la a professionals locals o treballadors municipals.

La platja, l’IRONMAN, els museus i les botigues són els atractius que Calella ven en l’última campanya de màrqueting turístic que es reforça amb la paraula “segur” en els anuncis de premsa i ràdio i que s’han començat a llançar aquest dilluns 15 de juny.

Ho va anunciar l’alcaldessa en l’última sessió plenària en resposta al cap de l’oposició, Xavier Ponsdomènech, que en va criticar el cost “excessiu” tot i reconèixer que l’objectiu que es persegueix, atraure turista de proximitat, és necessari en l’actual context de crisi.

És necessari, esclar que sí, hi estem d’acord, però per començar a Calella hi ha molta gent preparada, professional, que podria fer molt bé la campanya. El Patronat de Turisme de la Costa Brava, amb tots els seus municipis, es gastaran 230.000 euros per a una campanya que anirà destinada a França. I a Calella ens hem de gastar 100.000 euros? Creiem que és excessiu.

Montserrat Candini va aclarir que el 85% de l’import –100.000 euros– són per pagar els espais dels mitjans de comunicació escollits.

Sap qui paga la campanya Costa Brava? Paga la destinació. Però, per què no va a mirar què gasta lloret, Platja d’Aro, Sitges o Salou? Els 100.000 euros, sap a què van? És que ni ho pregunten (…) L’empresa de disseny de màrqueting cobra 14.700 euros, la resta és per la difusió de falques i anuncis.

La CUP va mostrar-se a favor d’aquesta nova campanya turística però va denunciar que, respecte a aquesta acció, tampoc se’ls havia donat informació sobre el pla de màrqueting i quin és el retorn que se n’espera.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.