Decidits a atraure el turisme de proximitat

L’Ajuntament de Calella ha encarregat una campanya de màrqueting destinada a captar turisme de proximitat. Es destinarà una partida de 100.000 euros amb l’objectiu de reactivar el turisme i rellançar la imatge de la ciutat. El sector hoteler, en canvi, encara mostra certa incertesa sobre com i quan podran obrir els establiments.

L’alcaldessa, Montserrat Candini, va anunciar la creació de la campanya ahir durant la reunió de la Comissió de Treball Econòmica i de Recuperació. En la reunió hi van participar representants de tots els grups municipals, la presidenta de l’Associació Turística de Calella i el president del Gremi d’Hostaleria. De fet, Jordi Noguera, president del gremi d’Hostaleria assegurava aquesta setmana en declaracions al programa La Ciutat que molts establiments encara no saben si obriran les seves portes. Les limitacions d’aforament, l’adaptació de tots els establiments als nous protocols i la incertesa del que vindrà, fan que el sector vegi per perduda gran part de la temporada.

Per altra banda, l’empresària hotelera calellenca Marta Hernando va confirmar en una entrevista al programa La Ciutat que dilluns vinent, 1 de juny, ells ja obriran al públic els apartaments. L’hotelera també va afirmar que els darrers anuncis del govern espanyol, incentivant l’activitat turística i anunciant que la quarantena per als estrangers deixarà de ser obligatòria a partir de l’1 de juliol, realment han tingut efecte i estan entrant reserves noves.

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.