El SumaQuilòmetres tindrà aquest any un viatge sorpresa
Un viatge sorpresa, Disneyland Paris, Viena o Andorra La Vella són algunes de les destinacions a les quals podran optar els clients de les botigues de Calella que participin en la campanya nadalenca del SumaQuilòmetres, que arrenca aquest diumenge 1 de desembre i s’allargarà fins al 8 de gener. Un centenar de botigues de l’associació Calella Centre Comercial premiaran la fidelitat dels seus clients repartint ja els tradicionals els adhesius per omplir les butlletes del sorteig de 8 viatges i 30 sopars. La novetat d’enguany és un viatge sorpresa on no se sabrà el seu destí fins al mateix dia del viatge.
El president de l’associació Calella Centre Comercial, Josep Maria Gallart, ha explicat en una entrevista a La Ciutat que ha estat una idea sorgida després de comprovar que és una temàtica de viatge que va a l’alça i que pot atraure a nous participants.
Jo vaig agafar com a referència un comerç de proximitat, com és el Club del Viatge. D’aquí em va sorgir la idea i vam pensar que estaria bé, ja que sempre hi ha algú que la morbositat aquesta l’atrau. I que potser no li cridin l’atenció les altres capitals i decideixi llençar-s’hi.
El viatge és de dues nits per a dues persones i inclou l’estança i el trasllat. A més del viatge sorpresa, com cada any Disneyland París tornarà a ser un dels grans reclams de la campanya d’enguany que té per denominador comú capitals i ciutats Europees, entre les destinacions a escollir. S’han dividit en quatre blocs, en funció de la distància i les condicions de l’estada, i per a cadascun d’ells se sortejarà un viatge per a dues persones. L’única excepció, serà el viatge a DisneyLand, on podran anar dos adults i dos nens menors de 12 anys.
Per a participar cal omplir la butlleta de participació amb els adhesius que s’aconsegueixen per la compra a qualsevol dels establiments adherits a la campanya. Una campanya molt esperada pels calellencs que any rere any té millor rebuda i que des de l’associació de comerciants asseguren que ha vingut per quedar-se.
Amb 100 establiments que hi participen seria una llàstima deixar-ho de fer. Quan vam entrar la nova junta vam tenir molt clar que era una campanya que s’havia de fer, amb el temps potser li podem donar una volta, però és una campanya que ha vingut per quedar-se. Li veig més recorregut això que al Black Friday.
El SumaQuilòmetres s’allargarà fins al 8 de gener, data límit per entregar les butlletes a les botigues. L’entrega de premis es farà en un sorteig obert el dia 16 de gener a la Cooperativa l’Amistat i serà retransmès en directe per Ràdio Calella Televisió.
Una campanya nadalenca que com els comerciants asseguren ha vingut per quedar-se i que dóna un valor afegit al petit comerç envers les grans superfícies. De fet durant l’entrevista els representants de l’associació han mostrat el seu interès per treballar per aconseguir una major diversificació i qualitat de l’oferta local.