Els comerciants posen en marxa divendres la campanya nadalenca del Sumaquilòmetres

Disneyland París torna a ser un dels viatges entre les quals poden escollir els participants a la campanya, que enguany porta per lema “Per Nadal, rius d’il·lusió”. Més d’un centenar de botigues de l’associació Calella Centre Comercial premiaran la fidelitat dels seus clients repartint els adhesius per omplir les butlletes del Sumaquilòmetres, que tornen a estar repartides en quatre trams, cadascun d’ells amb cinc destinacions a escollir. La campanya nadalenca es realitzarà entre l’1 de desembre i el 8 de gener, i amb ella els comerciants esperen tancar l’any amb un bon volum de vendes.

Nadal, rius d’il·lusió sortejarà 8 viatges i 36 sopars entre els participants a la que és la campanya estrella dels comerciants de Calella. El president de Calella Centre Comercial, Xavier Nogué, ha detallat en una entrevista a l’Info Migdia quines són les destinacions a les quals es pot optar.

Per aquest ordre, en el primer bloc hi ha Barcelona, Sant Pere Pescador, Camprodón, Sant Carles de la Ràpita i Congost de Mont Rebei; al segon, Mèrida, Eivissa, Lió, Torí i Londres; al tercer, Burdeus, Florència, Budapest, Praga i Oslo; i al quart, Disneyland París, La Palma, Canal Midi en iot fluvial; Creuer pel Duero i Creuer pel Rin.

El president de l’associació de comerciants ha explicat que s’ha recuperat el parc d’atraccions de Disney perquè tradicionalment ha estat una de les destinacions preferides pels participants. “Sobretot per la mainada; els pares i mares hi van de dret sempre. Però totes les destinacions estan vinculades amb un riu que hi passa pel mig o està a prop”, ha comentat Nogué.

La campanya de Nadal dels comerciants es realitzarà de l’1 de desembre fins el 8 de gener, passat Reis, a través de més d’un centenar de botigues que repartiran les quilòmetres per entrar al sorteig. Nogué ha recordat que els adhesius no es corresponen a una quantitat fixe de compra: “No hem volgut mai marcar un preu per cada adhesiu. És a criteri de cada botiga perquè hi ha negocis que amb poca venda suma imports alts, i a l’inrevés. De totes maneres, recomano a tothom que vingui a comprar a Calella i vegi botigues amb el cartell de la campanya, que demanin quilòmetres”.

El president de Calella Centre Comercial espera que les vendes per Nadal siguin positives pel sector i ha dit que propostes com la del Black Friday suma i és benvinguda.

A continuació podeu recuperar íntegrament l’entrevista al president de Calella Centre Comercial.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.