Pilarín Bayés crearà la nova imatge del segell de Turisme Familiar
És un dels distintius que l’Agència Catalana de Turisme ha atorgat a Calella, entre d’altres destinacions, per la seva qualitat i pel seu posicionament enfront el client familiar. La il·lustradora ha fet el disseny de les banderoles que signifiquen el carrer Jovara com el Carrer dels Contes. Una acció promoguda per l’Ajuntament de Calella per potenciar els seus atractius com a destinació de Turisme Familiar.
La nova imatge dels segells de Turisme Familiar -per a destinacions, establiments i serveis turístics- es complementarà amb la creació, sota la particular visió de Bayés, de diverses mascotes i escenaris per crear un univers infantil que sigui reconegut al mercat i idenfiticable a l’estranger.
La Generalitat de Catalunya, a través de l’Agència Catalana de Turisme, ha fet públic l’acord de col·laboració amb la il·lustradora, que també participarà en la realització d’activitats adreçades al públic final català com al sector professional.
Natura i muntanya en família, Platja en família i equipaments de turisme familiar són els segells d’especialització que distingueixen actualment a 24 destinacions del país. Cinc més es troben en procés de certificació. A més, unes 600 empreses catalanes hi estan adherides.