L’Agència Catalana de Turisme reconeix la tasca pionera de Calella amb el turisme esportiu
Catalunya és la millor destinació de turisme esportiu. Així ho ha decidit la cimera de turisme esportiu que se celebra en el marc de la fira internacional World Travel Maket de Londres. La distinció l’ha lliurat el ciclista Stephen Roche. El director de màrqueting de l’Agència Catalana de Turisme ha dit a Ràdio Calella Televisió que la nostra ciutat és pionera de moltes accions que es fan a banda del segell de Turisme Esportiu.
El director de Marquèting de l’Agència Catalana de Turisme, Jordi Sacall, ha dit en declaracions a Ràdio Calella Televisió que aquest reconeixement és per a la feina feta des de tot el territori tot i reconèixer que Calella és una de les destinacions amb molta iniciativa pròpia, a banda de la feina feta dins el segell de turisme esportiu: “El que hem rebut és per la feina feta a tot el territori a partir de la implantació del segell de Turisme Esportiu. Calella, s’ha de dir, és pionera en aquest aspecte més enllà de la feina feta dins el segell. És un premi compartit”.
Jordi Secall ha volgut ressaltar els beneficis que comporta per a la desestacionalització de la temporada turística el fet que molts turistes vinguin a participar en competicions esportives en èpoques que no són les de màxima afluència.
El director de màrqueting de l’ACT ha parlat del binomi que es fa servir per promocionar Catalunya com a destinació turística esportiva i que passa pels esdeveniments en sí i per la pràctica com a tal.
Jordi Sacall ha destacat també el paper pioner de Calella en la combinació de recursos públics i privats per l’impuls de proves com l’Ironman. Una aposta que veu amb bons ulls sempre i quan els projectes siguin sòlids: “Que siguin d’origen privat no ha de ser motiu discriminatori si s’ha de donar suport o no, el més important és que siguin projectes sòlids, ben trabats i que acabin repercutint positivament en la població que els acull. Aquests exemples que teniu a Calella són bons i la idea hauria de ser de mantenir-los”.
D’altra banda, en el marc de la World Travel Market, els impulsors de la iniciativa Dia del turisme responsable han donat a l’Agència Catalana de Turisme un reconeixement que avala la tasca de Catalunya en la implementació i la promoció del turisme accessible.
L’Agència Catalana de Turisme assiteix a la fira londinenca amb un expositor de 300 metres quadrats on, a més de promocionar el “sol i la platja”, insisteix en els atractius culturals, naturals i gastronòmics, entre d’altres.
En aquest enllaç pots escoltar l’entrevista íntegra amb Jordi Secall.
Crec que tambe s’hauria de comentar tot el que fan desde dins els treballadors que fan posible que Calella sigui tant reconaguda amb lo del esport. Molta gent treballa i sempre s’enporten el reconixement els de dalt.