Els comerciants canvien EuroDisney per Legoland al Sumaquilòmetres
El Sumaquilòmetres d’aquest any de l’Associació de Comerciants Calella Centre Comercial no té viatge a Disneyland París. L’entitat ha canviat aquest destí per Legoland, que a falta de la confirmació oficial, serà molt probablement el que hi ha instal·lat a Dinamarca.
Aquest any, doncs, aquest haurà de ser el destí que més demanin els petits de la casa, ja que no hi haurà cap casella per anar a Eurodisney. Ho ha confirmat avui el president de l’Associació de Comerciants Calella Centre Comercial, Xavier Nogué: “Aquest any hem fet una cosa que no haviem fet mai, i ho avanço. Hem canviat Disney per Legolandia. Penso que també serà un destí molt atractiu per la mainada“.
La del sumaquilòmetres és una de les campanyes estrella de l’entitat que premia als clients més fidels de les botigues de Calella per les Festes de Nadal. Sempre té un lema diferent i un eix temàtic que varia cada any, però el que mai canviava fins ara és que un dels destins que es podria triar era el Parc Temàtic de Disney a la capital francesa.
El lema del 2016 és “llum de fars, caliu de Nadal” i per això els viatges són a llocs on hi ha fars a prop. Xavier Nogué ha comentat els detalls de la campanya de Nadal. “Tot just estem aprovant el cartell d’aquest any i us puc avançar que el lema serà “llum de fars, caliu de Nadal” i les destinacions aniran lligades als fars, ja sigui un far el mateix hotel o n’hi hagi un a la ciutat visitada. De l’1 de desembre fins el 8 de gener es farà, com sempre, la campanya de Nadal, i es sortejaran els vuit viatges estelars que fem i 40 sopars“.
D’aquí a un parell de dies es faran públics els cartells i la butlleta del Sumaquilòmetres d’enguany, on s’hi podran veure tots els destins proposats.
Aquí podeu escoltar l’entrevista sencera a Xavier Nogué, emesa a l’Info Migdia